Klager
Det er selvfølgelig irriterende, hvis du har en klage over den service, du har oplevet. Ikke desto mindre beder vi dig om at videresende din klage via e-mailen til kundens kontaktafdeling. Dette kan ske via e-mail, almindelig post og / eller telefon. Vores medarbejdere i kundekontaktafdelingen vil gennemgå klagen og forsøge at løse klagen til alles tilfredshed.
Vores data:
Kubbinga B.V. / E&L Company
Parallelweg 25
1131 DM Volendam
Tel : +31 - 0299 410000
Fax : +31 - 0299 410009
tdsales@kubbinga.nl
Efter modtagelsen af din klage modtager du en bekræftelse fra os. Vi vil svare på din klage senest 14 dage efter modtagelsen, hvis det har brug for mere tid, vil vi give dig besked. Hvis du ikke sætter pris på det, kan du altid kontakte mæglingsafdelingen i Stichting Webshop Keurmerk (hvor webshoppen er tilknyttet). Hvis medlingsforsøg af en eller anden grund ikke fører til en tilfredsstillende løsning, er der mulighed for at indgive din tvist til Disputes Committee (SGC).