Klager

Kundeservice Kundeservice

Klager


Det er selvfølgelig irriterende, hvis du har en klage over den service, du har oplevet. Ikke desto mindre beder vi dig om at videresende din klage via e-mailen til kundens kontaktafdeling. Dette kan ske via e-mail, almindelig post og / eller telefon. Vores medarbejdere i kundekontaktafdelingen vil gennemgå klagen og forsøge at løse klagen til alles tilfredshed.

Vores data:

Kubbinga B.V. / E&L Company
Parallelweg 25
1131 DM Volendam

Tel : +31 - 0299 410000
Fax : +31 - 0299 410009
td@kubbinga.nl

Efter modtagelsen af ​​din klage modtager du en bekræftelse fra os. Vi vil svare på din klage senest 14 dage efter modtagelsen, hvis det har brug for mere tid, vil vi give dig besked. Hvis du ikke sætter pris på det, kan du altid kontakte mæglingsafdelingen i Stichting Webshop Keurmerk (hvor webshoppen er tilknyttet). Hvis medlingsforsøg af en eller anden grund ikke fører til en tilfredsstillende løsning, er der mulighed for at indgive din tvist til Disputes Committee (SGC).

Cookies are small textfiles that are being saved by your browser when visiting a website. We use analytical cookies, third-party cookies and social media cookies to offer you an optimal user experience on our websites. By clicking ‘agree’ in our cookie notification you consent on the usage of the cookies mentioned above including third-party cookies. If you want to disable certain cookies, please change your choice. Read more in our privacy policy.